Featured
Nederland is voor Europa een belangrijke doorvoerhaven met een grote logistieke sector. Als het je lukt om delen daarvan plat te leggen, schep je een hoop onrust. Dat soort sabotageacties zien we nu al gebeuren - heftruck robuust. Dus ja, de logistiek zit echt in het hart van deze problematiek.” Dat hangt samen met de aard van de logistiek
Maasland: “De logistieke sector is heel belangrijk om onze samenleving draaiende te houden (heftruck feedback). verreiker huren.” Dat is dan ook de reden dat veel logistieke bedrijven met de richtlijn NIS2 te maken krijgen, zelfs als ze niet voldoen aan de criteria die zijn gesteld: meer dan 50 personeelsleden en meer dan 10 miljoen euro omzet per jaar
En die hebben alle reden om ook hun leveranciers onder de loep te nemen. Vervolgens weren ze zwakke schakels uit hun keten (heftruck analyse). “De wet is er ook voor bedoeld dat er veilige ketens ontstaan. Grote bedrijven krijgen een zorgplicht en zullen eisen gaan stellen aan hun toeleveranciers, binnenlandse of buitenlandse
Dus ik merk dat ze intrinsiek al heel veel doen ter bescherming van de organisatie, zodat de operaties niet stil komen te liggen. heftruck betrouwbaarheid. Wat ik niet goed kan overzien is of niet alleen de IT-specialisten, maar ook de mensen in de bestuurskamer zich genoeg bewust zijn van de gevaren, en vooral van hun verantwoordelijkheid daarbij
Ik kan niet goed beoordelen of bestuurders in de logistiek daarin afwijken van andere sectoren - heftruck gediplomeerd - heftrucks kopen.”Wat de logistieke sector onderscheidt van andere sectoren, is ook het “decentrale model”, zegt Maasland. “Bij veel andere soorten bedrijven is de IT gecentraliseerd in een kantoor. Maar vrachtwagens zijn bij wijze van spreken rijdende computers
Dus ik durf wel te zeggen dat de logistiek bepaalde unieke uitdagingen kent ten opzichte van andere sectoren. De conclusie mag zijn dat juist die logistieke sector niet moet dralen met het voldoen aan die nieuwe wetgeving.”Te meer niet, omdat de risico’s toenemen. heftruck levensduur. De huidige aanvallen die we kennen via e-mails en sociale media worden steeds geraffineerder, ziet Maasland
Denk bijvoorbeeld aan phishingmails die geen spelfouten meer bevatten, maar gewoon perfect geschreven zijn (heftruck investering). En die ook nog eens heel persoonlijk kunnen zijn, op basis van profielen op sociale media (heftruck handel). Maar denk ook aan fraude door oplichters die zich voordoen als collega’s: met het klonen van stemmen en het maken van deepfakes is dat bijna niet van echt te onderscheiden
Nu zie je dat die middelen steeds meer beschikbaar worden voor veel meer mensen door AI. heftruck kleuren. Dus er komen potentieel veel meer cybercriminelen bij. De andere kant van de medaille is dat AI ook kan helpen in de bestrijding van criminaliteit. heftrucks kopen. Vreemde processen in het bedrijf zijn makkelijker op te sporen
“Op meerdere fronten. heftruck markt. Kijk alleen al naar het simpele feit dat we met elkaar hebben afgesproken wat voor ons als samenleving“Met de toepassing van kunstmatige intelligentie zullen die aanvallen superkrachten krijgen”Dave Maasland is als expert op het gebied van cyber security regelmatig ook te gast in tv-programma’s om over zijn vakgebied te praten
Die keuze hebben we gemaakt - heftruck rijbewijs. Tegelijkertijd komt er een zorgplicht voor die bedrijven - heftruck waardevol. Dat betekent dat je moet laten zien dat je bepaalde risico’s herkent en daar maatregelen voor neemt. verreikers. Het gaat erom dat je de“Uiteindelijk moeten we digitale veiligheid gaan zien als remmen in een auto”Niet alleen als cyberexpert, ook “met de burgerpet op” vindt Maasland het cruciaal om vitale infrastructuur beter te beschermen
Je kunt nog steeds zakendoen, als betrouwbare partner van relaties die dat ook zijn (heftruck innovatief). “Uiteindelijk moeten we digitale veiligheid gaan zien als remmen in een auto. Die zijn er niet voor bedoeld om je langzamer te laten rijden, maar om je met vertrouwen hard te laten rijden.”ik het grote plaatje bekijk, zie ik oorlog op ons continent, geopolitieke spanningen in de wereld, onze enorme afhankelijkheid van digitalisering, de opkomst van nieuwe technologieën en de georganiseerde misdaad die cybercrime heeft ontdekt
Daar zit de urgentie waarom we dit als maatschappij doen.”fundamenten goed inbouwt. heftruck haven. Het hoeft niet allemaal perfect te zijn, het mag ook best een keer misgaan - heftruck systeem. De geest van de wet is dat je er van tevoren over hebt nagedacht en ernaar hebt gehandeld - schaarliften huren. Ik sta achter wat wel wordt gezegd: de NIS2-wetgeving is een vloer, geen plafond
Latest Posts
Heftruck En Intern Transport
Automatisering Woning
Energie Monitoring